Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

22 Mart 2010 Pazartesi

Affet sevgili...


Bu gün yine seni aradım,
Yüzünü,gülüşünü aradım yitirdiğim yerde
Bulutların eteğinden düşen yağmur tanelerini topladım gözyaşların diye,yoktun!
Üşüdüm,
Yokluğunda çok üşüdüm,
Sıcak nefesini aradım avuçlarımı yakan
Yanlızlığı soludum rüzgarın öksüz koynunda,yoktun!

Affet sevgili
Dudaklarımda can suyumdun sen
Ayak uçlarıma serpilmiş acılarımı çiğniyorum şimdi
Mecnun gibi aşık,
Yunus gibi yalın ayak izini sürüyorum sevdanın
Sen kirpiklerini gökyüzünün ince dallarında gezdirirken
Ben hasretini kanatıyorum içimdeki çocuğun gözbebeğinde.

Affet sevgili,affet
Sancılarla örülmüş bir ömürden geçiyorum
Acılarla örülmüş bir ömürden
Oysa ne çok istemiştim bir kerede mutluluktan dolmasını gözlerimin
Çığlık çığlığa sevdanı sayıklıyorum şimdi
Emanetine sahip çıkamadı yüreğim ne yazık'ki
Affet sevgili,beni affet...

t.g.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder