Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Suskunluğum...



Sensizliğin çığlıkları gittiğin günden beri sus pus her şey...
Tel tel yalnızlığıma hediye ediyorum
Sensizliğin cığlıklarını…
Yüreğimden akan her göz yaşı
Senin mutluluklarına duacı olsun…
Ben gülüşüne ömrümü
Adayacak kadar sevmiştim…
Farkındayım sevgili
Bir ömür uzaksın bana
Sadece senin bensizde mutlu
Olduğun haberlerini istiyorum…
Gülüşlerim yanındaki varlığına adanmışken
Sen hiç ağlama sevgili göz yaşların
Bedenimin örtüldüğü kefen olur…
Hiçbir zaman pes etmem yokluğuna
Acıların canı yanıyor adını anınca…
Ne zaman seni anlatan bir söz çıksa karşıma
Hüzün kokar yüreğim…
Kirpiklerimden damla damla yaş süszülür avuçlarıma
Sana ve aşkına dair ne varsa yüreğimde
Bu kez onları biriktireceğim ben yoluğunda…
Bana seven gözlerinle baktın,
Sevmenin ne olduğunu,
Kimin ne kadar çok seviyorum,
Manasız ve koşulsuz olduğunu öğrettin…
Şimdi dilimde yanık bir türkü,
Yüreğimde özlem hasret,
Gecemde yıldız,
Ruhumda en güzel büyüsün…


SEVENNEL..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder