Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Yaşamaksa yaşıyorum.



Yaşamaksa Yaşıyorum !!!
Biliyorum düstüğüm kuyu derin,
Tenimi yakar soğuk suyun zehri.
Isınmaz sana içimdeki güneş…
Oysa içimde yaktığın yangın,
Öyle büyük ki ;
Sıcak bir yuva özledin mi ?
Birgün olsun yolumu gözledin mi ?
Değer miydi bir inat uğruna ?
Gerçek aşkta gurur olmaz !!!
Seven bir kalpte unutmak olmaz.
Gerçek seven hiçbir zaman bırakmaz.
Sana hiç sitem etmedim ki.
Hayal olmak isterdim senin ruhunda,
Mutlu olmak için sevilmek için.
Dertsiz olmak isterdim
Üzülmemek için….
Sana dilim değil yüreğim konuşuyor.
Sensiz dakikalar bile hiç geçmiyor.
Artık yalnızım birtanem…
Sana özlem dolu,
Neyleyim artık ölmek istiyorum!!!
Yeter artık bitsin diyor,
Çünkü artık canım çok yanıyor.
Yaşamaksa Yaşıyorum...Siyah ...
...gecenin...
koynunda

Ay…yuzlum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder