Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Hasretin içimi dizer kurşuna.



Heryerimde vücudumun ağır yanık sızıları
Yıldızlar inanılmayacak bir irilikte
Yansımalar tutmus bütün sahili
Yanlızlık çakmak taşı gibi sert elmas gibi keskin
Ne yanına dönsen bir yerin kesilir
Kan kaybedersin Sadelikler nerde nerde hani
Hayalde kaldı sevmenin gerçeği
Bakılmadı ki suratına ne karabahtlı
Hayalleri onu sardı sarmaladı
Yıldızlar nasıl birbirlerine kavuşursa
Güneş nasıl ışığıyla gündüzüne kavuşur
Bende sana kavuşmak istiyorum
GülümGeceleri düşünüp yatmayan,
Ranzasına oturup takvime bakan
Elip geçecek günlerini sayanSayende,
Bir zaman kuvvetli gezdim,
Yorgunluk,yaşlılık nedir bilmezdim;
Seneler geçtikçe,yokluğun sezdim
Güneş nasıl ışığıyla gündüzüne kavuşur
Bende sana kavuşmak istiyorum
GülümGeceleri düşünüp yatmayan
Ranzasına oturup takvime bakan
Gelip geçecek günlerini sayanSayende
Bir zaman kuvvetli gezdim,
Yorgunluk,yaşlılık nedir bilmezdim
Seneler geçtikçe,yokluğun sezdim
Her gün doğuşundan gün batışına
Hasretin içimi dizer kurşuna
Her gün doğuşundan gün batışına
Hasretin içimi dizer kurşuna

AYYUZLUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder