Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Aklımdaki o güzel anılar.



Yollar kapalı kaldım darda
Hasretten kavrulup yana yana
Kavuşma umuduyla tutuşa tutuşa
Gece gündüz gözüm yolda
Saatler geçmez durmuş zaman
Başım duman halim yaman
Ararken bir ana ve bir de gardaş
El eledir şimdi çoğu sarmaş dolaş
Neden beni seçtin Tanrım
Neden uçurum koydun yollarıma
Tuzak kurar hep insana
Aklımdaki o güzel anılar
Biliyorum sen bizi görüyorsun
biliyorum ki sen şimdi bir meleksin
Ben ağlıyorum çünkü
doyasıya boynuna sarılamadım
biraz ani oldu belki bu gidişler
biraz da hazırlıksız çalındı belki kapısı
senden yoksun boynunu bükerken bu şehir
ve silip süpürürken kaldırımlardan ayak izlerini
gözyaşlarımbeni benden alıp götüren bir sen bir de ben
gidiyoruz yan yana, kol kola anlatamadan
aşkımızışu yüreğimi verdiğimde eline
sevinçten düşüp bayılacak kadar
mutlu ve nemli sensiz zamanda
akıp giden şu hayata
ah gülüm ah..!
sen gittin ya
kar, boran her yer
içimde bir sevda ateşi ki
herkesi yakar da deler geçer...
Dostlarım kapımı bile çalmaz
Yüreğim için için ağlarken

….Ayyuzlum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder