Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Artık mutluluk bir rüya.



Hayat ertelemedir
Bilinmez neye gebedir Hayat
Bilmediğini bilmektir
Sen de beni düşünüyorsun.
Dudaklarında bir gülümsemeyle
Mutluluk benim için,
Yoklukla varlık aras
Fark etseydim yalnız olmadığını
Anlasaydım beni sevmediğini
Bastığın her yer ben
Ben yani yağmurları sevdiren
Demiştin ki senden asla ayrılmam
Bana azap çektirdin de ne oldu
Benden daha iyisini mi buldun
Sensiz bomboş bu dünya,
Artık mutluluk bir rüya
Sen ağlama gözlerinden süzülen,
İncidir o ağlayınca dökülen
Bu sabah hep özlemimi düşünüyorum
Bu sabah daha çok özlüyorum
Saymakla tükenmez ki çok şeye hasretim ben
Aşk tan yana yok şansımız
Sen koliktim ben sen kolik Dudağımı
çeşmeye dayayıp su içsem de kana,kana
Özlemle istiyor bu ruhum seniÇok vefasızmışsın sözlerin hani
Suya muhtâc vahâların, çöllerin,
Savrulup da toz koparan küllerin
Tutamlıkta olsa şu fakire sefkat et
Gör günüşüme kanma kalmadı metanet
Senden bir şeyler alıp götürmeye devam ediyor
hani hep derdin ya
yalnızlık keyfini cıkaranlar için cennettir
bende yalnızım.


ayyüzlüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder