Mavilere uzaktan bakanlardan
olmadık biz..
Mavinin içindeydik,
mavinin her tonuysa
bizim içimizdeydi.
Aşk bir sarmaşıktı,
sarmıştı heryanımızı.

20 Mart 2010 Cumartesi

Yemin ediyorum.



Yollarım dikenli sarp kayalıktı
Mutsuzluk kapısı çok aralıktı
Can evim acıya hep kiralıktı
Ben senden önce hiç yaşamadım
Hüzünleri astım dar ağacına
Prangalar vurdum dert kıskacına
Seninle sahibim gönül tacına
Ben senden önce hiç yaşamadım ki
Beni hiç beklemedinmi
Değermiy di? Bir ihanet uğruna
Bir yatakta olsak yatsak yan yana,
Sen şiir okusan ben ninni sana,
Adını hasret koy hasret kalayım.
Kaderim beni sana baglamıştı sandım
Ama öyle değilmiş kader bizim elimizdeymiş
Gözlerin hala aklımdan çıkmıyor,
Sanki kafeste bir kuş çırpınıyor, çırpınıyor,
Seni görememek içimi yakıyor,
Başkasını sevdiğimi sana söylemiştim
Niye naz edip beni kahrediyorsun
Aşklardan mahvolan bir sen misin
Gerçekliğin doğuşundaki uyanış.
Sevgi dolu kayboluşlar.
Konaklayan bir iğnenin hükümdarlığı
Aynaları kıran bilinçsiz yansımalar.
Tedavisi olmayan güzellik sırnaşıklıkları
Aldana aldana serildin yere
Cılız bir umutla karanlıklara kanan
Huzur verir gibiydi içime benim
Dost gibisinden görünmüş
Bana rüyalarda değil sülietin
Benim en mantıksız eşim
Kendi oyunlarımda seni oynatır
Pembe yaparım hayallerini
Rüyalarda değil sülietin
Benim en mantıksız eşim
Kendi oyunlarımda seni oynatır
Pembe yaparım hayallerini


AYYUZLUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder